Vancouver (BC) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Vancouver (BC) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Vancouver (BC)

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Augustus 2011 | Canada, Vancouver

Hallo lezers,

Na een zenuwachtige dag voor vertrek, uiteindelijk de dag zelf rustig van start gegaan. Vlucht ging " snel" en voorspoedig.
Op de luchthaven in Vancouver de groep ontmoet en op het eerste gezicht lijkt het een hele gezellige groep.

Vanaf de luchthaven eerst met de " van" een kleine tour door de stad, waarna we ingecheckt zijn in ons hostel. Na een gezamenlijke lunch hebben we ons gesplitst en zijn we Vancouver in gelopen. Een erge moderne, vriendelijke, groene stad. Alles ligt hier in de stad, de stranden, de havens, de bruggen en de autobanen. Maar het is allemaal schitterend aangelegd.

Uiteindelijk hebben we het de eerste dag, met de 9 uur tijdsverschil, tot 21.00 uur s'avonds uitgehouden (voor jullie dus een uur of 6 s'ochtends), waarna we allemaal tot 06.00 uur in bed hebben uitgehouden.

Vandaag begonnen buiten de stad op Grouse Mountain, voor het mooie uitzicht. Helaas waren we gestegen tot boven de wolken dus het zicht op Vancouver hebben we helaas niet gezien. Terug in de stad wederom via een mooie kustboulevard gelopen naar Stanley Park, een schitterend aangelegd park waar we een mooi zicht hadden op de skyline van Vancouver.

Inmiddels weer terug in het hostel en morgen om half 9 vertrek naar Victoria op Vancouver Island.

De tocht begint, I'll keep you posted!

PS: mijn "simpele" mobiele telefoon doet het hier niet! Lekker rustig zullen we maar zeggen :-).

Groetjes Nathalie XXX

• 06 Augustus 2011 - 07:26

Ann En Ed:

Hoihoi,

Geniet met volle teugen van Victoria, was voor ons de leukste stad van British Colombia. Gezellig met zijn terasjes, heerlijk seafood,.....!
    Hier krijg je het echte vakantiegevoel.
    Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
    Veel plezier.

• 06 Augustus 2011 - 07:40

Tach:

Hej girl, wat heerlijk weer zo'n mooie reis, nieuwe mensen, andere taal, geen telefoon unless you want to...gewoon ff lekker weg...mocht je een lange donkerharige man met een klein blond vrouwtje (NL sprekend) tegenkomen somewhere along THE way..say hi..dan is het vast en zeker mijn vriend Ted met zijn Marielle..grinnik...
    Nee, alle gekheid op een stokje..pas op jezelf en geniet!

Kus

• 06 Augustus 2011 - 11:21

Pieke:

Hey Nathalie,
    In de tijdszone waarin ik mij bevind is het nu zaterdag 13.15u. Sjiek hè? Ook ik geniet met volle tuigen, het uitzicht over de oude stad vanuit dit appartement is schitterend. Ik zie kleine torentjes van de kerken die op een groot centraal plein staan. Het weer is lala. ook erg bewolkt en best benauwd. Zo meteen vertrek ik voor een verdere bezichtiging van de westelijk mijnstreek. het is een luie dag, maar komaan, dat moet kunnen.
    Ik volg natuurlijk waar jij allemaal bent. Lees graag weer een leuk bericht van je! En, van die mobiele: het wordt tijd voor zo'n plat met apps ding!!
    Op naar het volgende avontuur!!!!

• 06 Augustus 2011 - 12:27

Pedro:

Gelijk de eerste dag al in de wolken, prima toch!? Zijn de Canadianen een beetje aardig voor een meiske oet Mesteerch? Groet, Pedro

• 06 Augustus 2011 - 16:49

Kirsten:

Enne? met de stadswandeling voor Vancouver nog een aantal medereizigers mee op sleeptouw gekregen? Of waren er meer gadget guys or girls met de digitale versie? Have fun !

• 06 Augustus 2011 - 17:07

Cielke:

Sjat, good um te hure tot ste gooi vluch hobs gehad en tot ste enthousias bis...bin benuijd naor wat ste allemaol geis zien en beleve......veer zien net toesgekaome....rege, gries, beh...iech wel dus snel weer trok.....
    Geneet mer lekker devaan!
    Bisoukes, ciel, pe en Jee.

• 07 Augustus 2011 - 10:58

Manon:

Dat klik good! Vèt maan. Heij e bitsje hectisch noe. (bom)ma is iergister gestorreve. Alles regele noe. Geneet dao!!!

• 08 Augustus 2011 - 22:28

Gerry En Paula:

Hello hope alles gaat goed
    Yesterday we had a farewell party for Lauren she is leaving for Maastricht on the 17th and is staying in the place you looked at. School starts shortly after she arrives I mean orientation etc. actual classes start Sept 1
    Stephen, Teagan and Connor are going to Whistler on Aug 12th and return Aug 18th but i don't think you will be there,you will probably be in Jasper.
    Enjoy your travels,we want to hear how you are making out Love

• 09 Augustus 2011 - 09:13

Anniek:

Hoi Nathalie,
    Ik had al een vermoeden dat je mobiele het niet deed toen ik maar geen bericht terug ontving...
    Ik hoorde gisteren van Henri dat Vancouver een geweldige stad op eetgebied is. De fusionkeuken komt er ook vandaan. Maar je bent inmiddels verder bent getrokken, dus heb je hier niets meer aan.
    Geniet ervan!

Verslag uit: Canada, Vancouver

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon