(Bijna) klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu (Bijna) klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

(Bijna) klaar voor vertrek

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 Augustus 2011 | Nederland, Maastricht

Beste familie, vrienden en collega's,

Hierbij een eerst "post" voor mijn vakantie door de Rocky Mountains, zo vlak voor vertrek.
Tas is bijna gepakt, en vanmiddag met de trein naar Amsterdam voor een laatste overnachting waar mijn nichtje Felice me gezelschap houdt.
Morgenochtend vroeg naar Schiphol waar het vliegtuig rond half 10 vertrekt naar Vancouver.

Na een verblijf van anderhalve dag in Vancouver, gaan we eerst naar Vancouver Island. Na een dag of 4 terug naar het "vastenland" voor een rondreis langs de nationale parken, waaronder Whistler, Banff & Jasper (en nog veel meer).

Zoals voorgaande jaren zal ik jullie, waar mogelijk, op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Groetjes Nathalie

• 03 Augustus 2011 - 09:51

Ingrid:

Hoi Nathalie, ik wens jou een fantastische reis met heel veel mooie ervaringen. Geniet van de prachtige natuur en zie geen 'beren op de weg' : -). Ik ga genieten in de Dolomieten.
    groetjes en v'r zien us.

• 03 Augustus 2011 - 09:59

Manon:

Hoi Nattie,

Iech zal diech misse es oppperkneinsverzorriger!
    Geneet en kom rieker trök.
    Poene, Manon

• 03 Augustus 2011 - 10:12

Marcel:

Iech weens diech vaanoet 'n regenechtig hospitaol un hiel gooij reis en 'n sjieke vekansie!!
    Lèt op veur de indiane, zwarte bere, poema's en wolve!

• 03 Augustus 2011 - 10:46

He Eetmaatje:

Heel, veel plezier ben erg benieuwd naar je verhalen!!

Groet,

pedro.

• 03 Augustus 2011 - 11:46

Sas:

Hele goede reis! Enjoy!

Take care!

• 03 Augustus 2011 - 12:28

Gerda:

Hallo Nathalie, long time no see!!
    en nu deze reis, gaaf!!! geweldig!!
    het wordt een indrukwekkend rijtje zo, je reizen.
    Ga je volgen!! heerlijk weer die verhalen. Heel veel plezier, één perfecte Amerikaan is oke!
    Liefs Gerda

• 03 Augustus 2011 - 13:52

Pieke:

iech hub diech sjus gezeen, en de waors un bitsche zenuwechtig. Mer noe biste al op reis en daan valt alle spanning vaan diech auf! Sjiek maan, de bis op reis door Canada....un bitteke sjeloes bin iech wel. Geneet mer lekker.
    dien, wieste al wèts, pieke

• 03 Augustus 2011 - 14:45

Gerard En Paula :

Heb een goede vlucht jammer dat je niet in Toronto kan stoppen.maar we zien je wel in November

• 03 Augustus 2011 - 16:56

Hanneke Stokkers:

Hoi Nataat,

Heel heel veel plezier op jullie reis. Geniet met volle teugen en ik ga je volgen.
    Dikke knuffel
    Han

• 03 Augustus 2011 - 18:20

Ann En Ed:

We wensen je veel plezier in het prachtige Canada! Ik hoop op beter weer voor jou! We gaan je volgen en dan kan ik weer nagenieten van onze eigen reis naar Canada. Hou je camera klaar want een beer, moose, arend,... zie je zomaar ergens langs de weg. Geniet van alle bergen, watervallen en nog eens watervallen en bossen, en rivieren en enorme bomen. Indien je kunt raften, toch overwegen om te doen, want was geweldig!
    Goede reis, morgen!

• 05 Augustus 2011 - 06:49

Ine Kicken:

Bonjour Nathalie!
    Iech wins diech un super fantastische reis met sjoen reisverhaole en netuurlik gezoon weer trök.
    Geneet en let good op of d'r bere op de weeg te zien zien!
    Groete Ine

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon