Een nieuwe reis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 Juni 2014 | Nederland, Maastricht

Beste lezers

Zoals de meeste van jullie al weten, vertrek ik zaterdag met een groepsreis naar Vietnam.
Nog 2 dagen werken en dan vrijdag naar Moniek en Hua in Amsterdam. Zij brengen mij dan zaterdag gezellig naar Schiphol.

We vliegen van Amsterdam, via Hong Kong naar Ho Chi Minh City (voorheen Saigon). Na een paar dagen in het zuiden, trekken we langzaam naar het noorden, nemen in Hué een binnenlandse vlucht naar Hanoi en maken van daaruit nog een een tweetal "excursies" naar Sa Pa en Halongbaai.

Het zal me wederom benieuwen (maar dat komt vast goed) en ik zal de geïnteresseerden hieromtrent op de hoogte houden.
De moderne technologie zal het in ieder geval wat makkelijker maken.

Tot in Ho Chi Minh City !

Nathalie

• 03 Juni 2014 - 22:19

Servaas:

Nou een hele fijne en sjieke reis gewenst en ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen.

Veel plezier , groetjes Servaas & Marion

• 03 Juni 2014 - 22:29

Tach:

Hej Naatsje,
    Ik ga weer met ongelofelijk veel plezier jouw avonturen volgen. Be safe en geniet van deze vast weer prachtige reis.
    Reisknufkus en tot Chinaas ;-)
    Tach.

• 03 Juni 2014 - 22:33

Toos:

Hoi,
    Goede reis, leuke.gezellige/grappige reisgenoten en veel, heel veel plezier!!

• 03 Juni 2014 - 22:48

Marieke:

Leuk hoor Nathaie, weer eens wat anders dan 'the strip' ;.) Veel plezier! Xx

• 03 Juni 2014 - 22:59

Nathalie:

@Marieke: ondanks alles zal ik "the strip" missen, maar die ligt er nog wel even dus "we'll be back"

• 04 Juni 2014 - 06:40

Kirsten:

goede reis, ik kijk uit naar de foto's :)

• 04 Juni 2014 - 20:13

Anniek:

Ik zal het ook weer leuk vinden om je te volgen!
    Een hele mooie en gezellige reis gewenst.

• 06 Juni 2014 - 12:59

Marcel T.:

Hoi natsje,

Iech wins diech un hiel gooij reis en geneet dr vaan!!
    En lèt op! Strukel neet euver die Vietnamezen!

• 08 Juni 2014 - 14:11

Karin:

Bedaank veur ut beriech tot ste good bis aongekaome. Veer hobbe diech gevolg op de radar. Hiel vaol plezeer!

• 09 Juni 2014 - 00:39

Cécile Strupler:

Liebe nathalie, denk Net aan jou.
    Wens je veel plezier en ben erg benieuwd maar Fotos.

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon