Havanna - Reisverslag uit Havana, Cuba van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Havanna - Reisverslag uit Havana, Cuba van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Havanna

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 April 2008 | Cuba, Havana

Buon Diaz Amigo's

Hallo, hier een eerste berichtje uit Cuba.

Vluchten, met enige vertraging, goed en veilig verlopen en daar gaat het om.

Nu 2 dagen Havanna, tis hier nu half 5, jullie liggen bijna op een oor.

Een eerste indruk van Havanna is gelukkig op het einde van dag 2 veranderd.
De eerste dag zijn we met de groep en een cubaanse gids die de hele reis met ons mee zal reizen door Havanna Vieja gelopen. Eerste indruk was dat je kon zien dat men hier ooit rijkdom heeft gekend. Prachtige panden, groot, decadent zelf. Maar nu zijn het ruïnes. Niet echt "romantisch" met salsa & mojito.
Vandaag zijn we echter zelf op pad gegaan en hebben aan de hand van de reisgidsen nog wat verder gekeken. Nu op plekken gekomen waar wel goed gerestaureerd wordt / is. Gezellige pleinen, schoon etc.etc.

We zijn blij dat we dat nog gezien hebben.

Verder hebben we gezien wat we moesten zien. De auto's, gewoon met Latex over geverfd, de bussen uit Moordijk etc.etc.

Manon, ik heb zelfs in het echt de dame gezien die jij gebruikt op je SalsaMaastricht pagina!!

Nou, mijn 20 minuten zijn op, internet werkt hier niet zoals bij ons.

Hasta la vista en hopelijk tot snel.

XXX nathalie

• 04 April 2008 - 20:56

Guy:

Die bussen uit Moerdijk, gaan die nog steeds naat Pernis?
    Ik heb net even mama gebeld en je eerste bericht voorgelezen.
    Fijn dat het goed is. Geniet!
    Dikke poen,
    Mama, Guy, Karin, Sophie en Cyril.

• 05 April 2008 - 08:48

Yvonne En Chris:

Hai Scheetje,

Gelukkig ben je goed aangekomen. Geef je ogen maar goed de kost en amuseer je.

Hoe zijn de mannen daar? :-) Al eentje gevonden om de salsa mee te dansen?

Maak maar veel foto's, kun je tenminste een fotoavond houden.

Dikke knuf

• 05 April 2008 - 09:33

Ann:

Je bent in Cuba! Super.
    Hoe is het weer?
    Fijn dat je toch even kunt internetten. En hoop je reis op deze manier een beetje te kunnen volgen.
    Veel plezier!!!!!!
    Grtjes, Ann

• 05 April 2008 - 10:45

Manon:

Hee Nattie, heb gister nog DRIE Mojito's op je gedronken in D'n Hiemel, ook een beetje Cuba geweldige (Cubaanse) band en heuse coctailbar! Jouw mannen (Snuf en de Pizzaman) waren er niet omdat JIJ er niet was denk ik? Enfin, jij maakt het ECHTE Cuba mee en dat is een tikkie anders, blijkt. Ik ben benieuwd naar je volgende vertellingen en hoop dat je ons blijft verrassen!
    Liefs,
    Manon

• 06 April 2008 - 14:00

Sas:

Heb je al je eerste sigaartje op!? Hebben jullie al de cafe's, salsa en vertier opgezocht? Fijn dat de vliegreis goed is verlopen. Geniet en ik ben benieuwd hoe jouw verdere indrukken zijn!

Liefs Sas

• 07 April 2008 - 20:10

Sindy:

Ha Nathalie!

Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen,en dat het allemaal tot nu toe bevalt..maar daar twijfel ik ook niet over!
    Ben best wel een beetje jaloers..zou wel even weg willen hier,maar kan mijn mannen niet zo lang alleen laten,en missen...
    Ik wens je nog heeeel veel plezier!

Dikke poen,Sin

• 08 April 2008 - 10:43

Anniek:

Bevalt je nieuwe foto-toestel?
    Heb je een extra grote memory-stick bij je? Wat zit er trouwens in een moyito?
    Veel plezier en tot snel, Anniek

• 09 April 2008 - 13:55

Ingrid:

Iech wel auch zoe n SIGAAR!!!!!

• 10 April 2008 - 11:15

Ange:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    En heel leuk om zo van alles over je te lezen. We zitten nu te pauzeren en Yvette kwam op het idee om je website te bekijken. We kunnen echter slechts één foto (real people only) bekijken, de rest lukt niet of je hebt maar één foto te tonen, dat kan ook.

Geniet van ieder moment en houd je ogen open!
    Goede reis en tot het volgende bericht.
    Yvette en Ange

Havanna

31 Maart 2008

Opnieuw op pad
Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon