Opnieuw op pad - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Opnieuw op pad - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Opnieuw op pad

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

31 Maart 2008 | Nederland, Maastricht

Lieve allemaal,

In de verwachting (en de hoop)dat ik met deze site kan verder gaan waar ik vorig jaar ben opgehouden, hoop ik jullie weer op de hoogte te kunnen houden van mijn nieuwe reiservaringen. Ik ben er niet van overtuigd, maar hoop dat Cuba me ook de mogelijkheid biedt zo nu en dan een internetcafé te bezoeken.

So Cuba it is geworden !!!
Beetje onverwachte keuze, maar niet minder spannend en zeker niet minder leuk. Ik ben er klaar voor, heb mijn salsacursus afgerond, heb de `mojito´ geproefd en ga de sigaren laten voor wat ze zijn (aangezien ik 9 april 9 maanden NIET gerookt heb)!!

Morgen op naar Amsterdam voor mijn overnachting bij Moniek en Hua (die zich nu al verheugt op mijn komst ehhhh kauwgom). Dan woensdagochtend vroeg met de taxi naar Schiphol voor de vlucht, met Air France, via Parijs, naar Havana.

Groeten en hopelijk tot snel op deze site en oh ja, LEZEN is SCHRIJVEN!!!

Nathalie

  • 31 Maart 2008 - 20:58

    Manon:

    Ola Nattie!

    Super dat je naar Cuba gaat, KEEP THE SALSA AlIVE..........! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en pak iedere man die je pakken kunt, om te dansen bedoel ik!!!!
    Waar is de leuke foto???

    Sabor Latino!
    Manoesche

  • 31 Maart 2008 - 21:41

    Henk:

    Natha',

    Zojuist hoor ik op de radio dat de mensen in Cuba nu WEL een gsm mogen hebben en dat ook computers onder voorwaarden gebruikt moegen worden. Ik ben benieuwd of het vullen van dit blog werkt. Héél langzaam komen er verandering in Cuba. Je behoort dus tot de allerlaatste lichting die het land in zijn pure communistische vorm leert kennen.
    Hoe dan ook : VEEL PLEZIER en kom vooral GEZOND weer terug.
    H.

  • 01 April 2008 - 06:26

    Huub:

    Ik wens je een rustige reis en véél plezier, geniet van het moment!!!!!
    gr. Huub

  • 01 April 2008 - 06:33

    Ann:

    Goede reis!
    Veel plezier. Genieten he!
    Grtjes (ook van Ed)

  • 01 April 2008 - 06:54

    Maurice:

    Ik wens je een héél leuke tijd toe in CUBA.

  • 01 April 2008 - 13:35

    Marcelke Azm:

    Daag Natsje,

    mèh mien keend! Iech bin heij, in ut azM, al twie daog bubbelend naor diech aon ut zeuke. Wis gaaroet neet dat's diech noe al vekansie hads. Iech wins diech vaanoet mien kemerke 'n hiel gooij reis en 'n geweldige vekansie. Veer hawwe us op de huugte.
    Op naor de sigaredreijers!!

    eine vaan de "sappers"

  • 02 April 2008 - 08:59

    Michel:

    Hoi Nath, ik hoop dat je kunt bloggen.. Maar niet te veel, want om het op zijn Hubiaans te zeggen "geniet van het moment".

    Have fun!!!

  • 02 April 2008 - 10:02

    Pascale:

    Have a safe flight....en geniet!!!
    Ga vooral reizen en maak je hoofd leeg niet te veel achter die pc hangen dat doen wij wel voor je:-)) Neem een lekkere sigaar voor me mee a.u.b.

  • 02 April 2008 - 17:33

    Gosé:

    Nath,

    Iech höb diech neet mie gezeen en daorum wins iech diech un gooij vluch en un hiel fijn vekansie. Drink unne lekkeren mojito en vertel miech es die dao beter zien daan heij.
    Bis veurziechtig en tot gaw.

  • 04 April 2008 - 14:15

    Marjon Castro:

    Hoi Nathje,

    Iech sleet miech hielemaol aon bij de wörd vaan Marcelke azM en waors auch verras met diene e-mail. Zit miech dat lekker op Cuba!!! Iech wis dat auch neet mer gun 't diech vaan harte en zegk diech es volg, Geneet, Geneet, Geneet.

  • 04 April 2008 - 19:01

    Fidel Et Raul:

    bienvenido nathack,
    recepcion a Cuba!
    esperamos que usted disfrute de su viaje.
    don' humo de muchos cigarros.
    baile la rumba et diviértase mucho.
    muchos besos,
    fidel y raul castro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Cuba

Recente Reisverslagen:

17 April 2008

Camaguey -------> Varadero

11 April 2008

Havanna -------> Camaguey

04 April 2008

Havanna

31 Maart 2008

Opnieuw op pad
Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 35361

Voorgaande reizen:

07 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Vietnam

04 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

De Ruige Rockies

25 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Thailand

31 Maart 2008 - 17 April 2008

Cuba

07 Februari 2007 - 07 Maart 2007

Australië

Landen bezocht: