Verassingsetentje - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Verassingsetentje - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Verassingsetentje

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Februari 2007 | Nederland, Maastricht

Het is nu vrijdagavond en had een date met Manon. Geblindoekt werd ik gebracht naar Huize Roelings, waar ik wel vaker onaangekondigd binnen val! Ik werd opgewacht door Joep, Peter, Anniek, Ceciel en Pascale. We hebben geborreld, met lekkere hapjes en heerlijk gegeten.

Ik heb er zin in! Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden via deze website!

Bedankt voor dit leuke, onverwachte afspraakje!!

Kusjes Nathalie

• 05 Februari 2007 - 16:12

Lieke:

sjiek maan, zuut hendig professioneel oet!!
    Geneet devaan.

• 05 Februari 2007 - 16:29

Iris, Marco En Daan:

Hoi Nathalie,

Ben je al onderweg?
    Ik dacht dat je rond de 8e zou vertrekken?

• 05 Februari 2007 - 17:54

Simone:

Hoi Hoi,

Geniet ervan,ben benieuwd naar je verhalen......

liefs, xxxx

• 05 Februari 2007 - 18:10

Mireille:

Ha me keend,
    Dit zuut errug ruig oet.
    Gooj reis en tot op de site !!

• 05 Februari 2007 - 18:32

Michel:

Eindelijk, Natje aan de weblog..... ik ga je reis zeker volgen.

• 05 Februari 2007 - 18:38

Hey Natje,

Gaaf zo'n site. Geniet van je vakantie. Kijk goed naar de aussie-venten en hou ons op de hoogte. Té gek! Goede vlucht en amuseer je!

Knuf!

• 05 Februari 2007 - 19:31

Pa En En Ma Nelissen:

Fijne en voorspoedige reis en een behouden thuiskomst.
    We zijn benieuwd naar je ervaringen.

• 05 Februari 2007 - 21:07

Gerda:

Hallo Nathalie,
    Hardstikke leuk die site!!
    Ik ga je volgen, heel veel
    plezier liefs Gerda

• 06 Februari 2007 - 03:08

Paula En Kees Jansen:

Hardstikke leuk!!!!
    we volgen je wel van Canada
    Heb zelf nog familie in Australie.Watch those Kangeroos. Enjoy your trip

• 06 Februari 2007 - 08:37

Gosé:

Hoi Nath,
    iech had vriedag gein aofscheijd mie kinne numme.
    Iech wins diech doarum noe un hiel gooij reis en weer gans toes.Iech blief ut nuijts oet Australie volge.

• 06 Februari 2007 - 12:29

Ann:

Hoi Natje,

Ge zijt populair, zoveel reacties!
    Veel plezier, voorzichtig, geniet ervan en we volgen je vanuit Vietnam/Cambodja.

Grtjes Ann en Ed

• 06 Februari 2007 - 16:13

Monica :

Dit is zeker leuk! Ben benieuwd naar je verhalen. Kan ik ze lezen en dan hoeven we geen halve dag kostbare tijd van de baas in te plannen om je reis te bespreken ;-)
    goede reis en tot lees.
    monica

• 07 Februari 2007 - 03:19

Sas:

Nathalie, nog even, een paar uurtjes; ready for take off - fasten your seatbells - no smoking please - have nice trip and take care ! Geniet ervan !

• 07 Februari 2007 - 20:51

Jean Hofman:

Halle nathalie,
    wat een onderneming, maar met jou reislust zal het je wel allemaal meevallen.
    Ik heb zo juist je moeder nog gebeld om haar uit te nodigen voor een feestje ter gelegenheid van het 50jarig huewlijk van je peetoom.
    Jij bent uiteraard ook uitgenodigd maar goed je bent er dan niet, je kunttenslotte niet alles hebben.

nou dit is mijn eerste berichtje aan jou. ik ben geen mailer maar ik ga proberen af en toe iets te laten horen van hans en mij.
    kusje van je neef jean en aangetrouwde neef hans.

• 07 Februari 2007 - 20:53

Hua Xue En Moniek:

Fijn dat we je gisteren bij ons hadden. Was gezellig. Hua heeft het over nanatie in het vliegtuig. Heb aan je zitten denken, die lange vliegreis. Hopelijk viel het mee. Ga maar lekker avonturieren met de hele bubs.Kan geen fotootje plaatsen van hua, jammer Knuffels van ons.

• 08 Februari 2007 - 12:33

John Wijenbergh:

Hoi Natsje

Biste gans aongekoume en hubste diene gsm beij diech?

Leuk initsjatief deese site.

volg este bleef neet ut advies vaan Yvonne op. alle Aussies zien sjerrup en mer op ein deenk oet!!!!
    Be carefull outside

groet John

oh jeh. PPM zuut dao keurig oet. Bin noe met de hoofde aon de bak, nog bedaank

• 08 Februari 2007 - 13:30

Xavier@xs4all.nl:

Down Under No Snow !!! goede reis je middelste Broer

• 08 Februari 2007 - 21:38

Guy:

wat is de hoofdstad van australie?

• 09 Februari 2007 - 09:33

Hoi Natje,

En? Ben je veilig aangekomen? Wat zijn de eerste indrukken? Het is nu al stil zonder jou hier!

Kisses,
    Yvonne

ps: Luister maar niet naar John, beter sjerrup dan saai!!! Hahaha!! :-)

• 09 Februari 2007 - 09:36

Yvonne:

By the way Natje, is het een leuke groep en hoe zit het met ..... je weet wel? :-)

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon