Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Februari 2007 | Australië, Sydney

G'day mates,
Wat een reacties allemaal, harstikke leuk, dit legt natuurlijk wel een verplichting op mij, maar ik zal het proberen.
Nu, de reis was lang, 12 uur naar Hong Kong (voor Peter S, over Giethoorn en dat is geen grap), toen een half uur rennen daar van gate 69 naar gate 1 en toen nog eens 9 uur. In het vliegtuig veel films, niet veel geslapen, veel eieren voor ontbijt etc.etc. Om 21uur Australian time geland, opgehaald door de tourguide (Scott, jong ventje) en met de groep kennis gemaakt. 3 oudere koppels waarvan 1 zo rond de 50 en het andere rond de 60 (sorrie voor de senioren onder jullie) en 9 alleen reizenden tussen de 30 en de 45. Heel divers, maar wel leuk geloof ik. Vertrek airport en even een sight seeing by night gedaan, uiteraard over de harbourbridge, naar een mooi uitzichtspunt waar we the opera house onder de brug door zagen liggen. Heel vreemd om opeens hier te zijn!!! Nu, door naar het hotel en om 00.00 uur nog even afgesproken voor een biertje met een deel van de groep.

• 09 Februari 2007 - 10:20

Gerda:

Hoi Nathalie, fijn dat de lange reis erop zit!, nu lekker genieten van het land, zelf ga ik nu 10 dgn skien dus ik pik je verslag draad weer op als ik terug ben.liefs Gerda.

• 09 Februari 2007 - 11:36

Henk:

N,
    Goed om te horen dat je weliswaar wat 'dooreen' maar toch gezond en wel aan de andere kant van de aardbol bent aangekomen. Nu biertje drinken met de groep. Leuk. Overigens, voor de neutrale constatering dat iemand 50 plus is en dan 'ouder' wordt genoemd hoef je je niet te excuseren hoor, hoogstens voor de gedachten die je daar kennelijk maar stilzwijgend aan verbindt.(haha). Het is wel belangrijk dat je een leuk clubje hebt. Er zijn altijd een paar aardige mensen bij en dat is genoeg.
    Nou, Nath', de kop is eraf.
    Aon de geng !
    Keep us posted !

• 09 Februari 2007 - 12:10

Edmée:

Hi Natack,
    Fijn dat de reis erop zit!! Ben je wel voorzichtig met zwemmen in de zee daar? M.n. voor staartrogvinnen en haaien!
    Greetings,

• 09 Februari 2007 - 12:27

Sas:

Fijn dat je veilig bent aangekomen. Hopelijk heb je even bij kunnen slapen om aan de avontuurlijke reis te beginnen. We zijn benieuwd naar je indrukken.......have fun

• 09 Februari 2007 - 14:14

Manon:

Hee Nattie,

HET werkt! Geweldig om je eerste indrukken te lezen "down under" want na die toch wat afstandelijke mail van Djoser was ik wel toe aan een persoonlijk bericht! Ga genieten! poen

• 09 Februari 2007 - 16:42

Iris:

Hallo lieverd,

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!
    Ga nu maar lekker genieten!
    Duurt me te lang om je volgend bericht te lezen!

Groetjes en een dikke knuffel van Daan!

Iris
    P.s.: En natuurlijk ook van Marco!

• 09 Februari 2007 - 17:31

Ann:

Hoi Nathalie,

Wat een reis,he! Wij weten er alles van. Maar het is zeker de trip waard. Geloof me, het is een fantastisch land.
    Ben net terug van het werk. Zo nu 4 weken vakantie voor Ed en mij. Ga zo nog sporten en morgenochtend wordt het ook voor ons inpakken.
    Veel plezier! Tot gauw.
    Ann (ook een beetje van Ed)

• 09 Februari 2007 - 19:37

Sophie:

hoi nathalie.
    ik word prinses op de bso.
    groeten van sophie en van cyril

• 10 Februari 2007 - 10:57

Anniek:

Hoi Nathalie
    En, hebben ze lekker bier in Australie? De samenstelling van de groep lijkt een beetje op die van de Marokko-reis, dat kan dus leuk worden. Geniet van de reis, ik ben benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes Anniek

• 10 Februari 2007 - 13:49

R:

Hey Skippy,
    Goed om te horen dat je goed en wel bent gearriveerd. Ik begrijp uit je sms dat de surf boy's er wel goed uitzien. Dus je 'bekijkt' niet alleen de outback maar ook de sixpack!
    Have fun en take care. R

• 10 Februari 2007 - 20:32

G:

Wie is R?
    G

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon