Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Sydney Airport

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Maart 2007 | Australië, Sydney

Dag schatjes,

Moet jullie teleurstellen, ben een wijke, heb het niet gedaan! Had het wel moeten doen, maar dat komt nog weel een keer.

Cairns was een goed einde van de vakantie.

Cape Tribulation met z'n regenwoud, "where the rainforrest meets the reef" was mooi. Rustig, groen, prachtige bomen, enge beesten, wat wil je nog meer. Plots lag er een salamander van 1 meter voor onze voeten.

Snorkelen in "the Great Barrier Reef" was ook schitterend. Op een grote katamaran 2 uur varen naar een klein vogeleiland waar we konden snorkelen en nog een tochtje in een "onderzeeer" hebben gemaakt. De kleuren van het koraal waren schitterend, van fel blauw, fel groen, geel, paars en de meest bizarre vormen.
Op de terugweg onder zeil (groot zeil en fok, hoe heet dat ook alweer Henk op een grote boot, misschien weten Simone en Pascale het ook nog??) terug gezeild naar de haven. Was echt kicken, echt vakantie, vooral toen we een glas champagne kregen terwijl we lamlendig in de zon lagen.
(Steek ik jullie een beetje de ogen uit?).

De laatste dag was de beste dag voor het afsluiten van de vakantie.
Met de trekleader Scott die eigenlijk off duty was, een auto gehuurd. Een vette zilver grijze cabrio. Met z'n vieren richting Mission Beach gereden. Echt patje peejer, harde muziek, lekker scheuren maar erg op zijn plaats daar in die omgeving en met dat weer. Langs grote bananenplantages en een bergketen.

Scott en Elke hebben dus wel geDIVEd (Heb wel gehoord dat ze in het vliegtuig op weg naar 14.000 feet zeiden: "I wanna go fishing"! Eric en ik zijn op de beach gebleven en hebben foto's gemaakt (dat was ons excuus :-)).
Op de terugweg gestopt bij de Josephine Falls, een echte hof van Eden waar je bij de onderste waterval kon zwemmen en van de rotsen af kon glijden / surfen! Super water en GEEN krokodillen!

Nu, vanochtend dus weer een keer vroeg op voor onze laatste binnenlandse vlucht van Cairns naar Sydney. Nu een paar uur wachten voor onze vlucht naar Hong Kong en later op de dag / nacht naar Amsterdam.

Nou, met frisse tegenzin, een laatste groet vanuit Down Under en ik zie je allemaal snel!

Nathalie

• 07 Maart 2007 - 00:27

Sas:

Wat gaat dat snel........4 weken,spannende, prachtige reis, zo als je beschreef, die lang in je geheugen zal blijven! Veilige reis terug

Sas

• 07 Maart 2007 - 06:58

Guy:

Ingrid, de kins met dunne filmploog vertrekke riechting stasie (CS), nathalie is geland en zit in d'n trein nao mestreech...

• 07 Maart 2007 - 09:15

Manon:

Welkom thuis! Wat een afknapper in het regenachtige, natte en tikkeltje saaie Mestreech. Zeen diech!

• 07 Maart 2007 - 15:13

Iris:

Hoi Lieverd, welkom thuis, volgens mij heb je het geweldig gehad, niet waar!

Kom je nu eens snel naar de kleine Dries kijken?

Tot snel!

Groetjes,
    Iris

• 07 Maart 2007 - 17:05

• 07 Maart 2007 - 17:08

Guy:

ooops, höb iech dat gedoon...

• 07 Maart 2007 - 19:28

Chantal Hofman:

Komt nog wel een keer???Ik ben nog steeds high ervan! Je moet het echt doen. Ik ga miss nog een tweede keer. Doe het, maar pas op dat je niet verslaafd raakt!voor meer details zie me site. Verwacht de vlg keer een bericht van jou met de titel: Skydiving:I did it!!!
    op mijn welkomstfeestje kom je de dvd maar bekijken!xxx

• 08 Maart 2007 - 04:40

Ann En Ed:

Hoihoi,

Zo te horen is het allemaal super verlopen.
    Wij zijn op dit moment op de luchthaven Siem Reap (Cambodja). Ook voor ons is het bijna afgelopen.
    Nat, tot maandag !!!!!
    Ann en Ed

• 08 Maart 2007 - 09:18

Simone:

Wat heerlijk snorkelen,zeilen, zwemmen....en dat op de great barrier, als ik dat allemaal lees zou ik zo terug willen........
    Ben je inmiddels alweer in Maastricht?

Liefs, Simone

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon