Nattie naar Aussieland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu Nattie naar Aussieland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hofman - WaarBenJij.nu

Nattie naar Aussieland!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar, hoe en wat kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel.

Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje en om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de mooie reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon

• 29 Januari 2007 - 20:12

Tes Tes Tes Tes Tes :

dames: geer moet heij get optieppele zoetot Nathalie vriedag ouch get um veur te leze heet, snap geer wie ut werrik? es geer 't neet snap, legk iech ut uuch wel oet!

tot vriedag gezellig!

• 30 Januari 2007 - 08:24

Peter,cecile En Joep:

leef nathalie,.. ruig wief,
    veer zalle de kaomende 5 weke dien oonverwachte mer altied gezellige bezeukskes misse. Veer winse diech un oonvergetelike reis naor australie tow!! mer wel trök koume he...
    dikke poene, peter,joep en cecile.

• 30 Januari 2007 - 15:45

Pascale:

Krijg bijna een 5 maanden gevoel hier bij maar 4/5 weken kunnen we net behappen:-) tenzij je in de toekomst natuurlijk helemaal stapel wordt van een leuke flying doctor. Op je huisje wordt gepast:-)) post maak ik stiekem open...

• 31 Januari 2007 - 21:00

Henk:

Nathalieke,
    There you go, down under, de zomer in. Niet dat het hier zo koud is maar op echt strandweer moeten we nog máánden wachten.
    Maak er een mooie reis van en kom (te zijner tijd !) vooral weer gezond thuis, een backpack vol ervaringen rijker.
    H.

• 01 Februari 2007 - 08:56

Ingrid:

Hoi Naate Lies, kriebel kriebel spannend spannend. een nieuw land met nieuwe mensen alsof het allemaal voor jou daar is en jij de eer hebtom het te ontdekken. Geniet en laat je verrassen.
    Ingrid

Nathalie

Onze Nattie gaat op reis! Met Djoser een tour door Australie! Waar hoe, wat en waar kan ze jullie beter zelf vertellen door GEREGELD een reisverslagje op haar eigen, persoonlijke, voor haar alleen, privé, website te plaatsen. Af en toe een leuk fotootje erbij en wij zijn weer helemaal blij! We zijn vooral geinteresseerd in de smeuige verhalen, dat begrijp je wel. Als je dit leest, lieve Nat, dan zijn we gezellig aan de borrel bij Huize Stapel voor een farewell dinertje om je nog even een hart onder de riem te steken voor 't geval dat nodig is. Nee hoor, vooral om nog even gezellig samen een glas te drinken op de geweldige reis die je gaat maken en je op het hart te drukken dat je moet genieten en NOOIT met mate! Veel plezier met dit handige webboek en we hopen vaak van je te horen! dikke poen Manon